NEVŞEHİR'DE MUHARREM AYI LOKMASI PAYLAŞILDI
Gündem
22.06.2026 - 04:10, Güncelleme:
22.06.2026 - 09:05
NEVŞEHİR'DE MUHARREM AYI LOKMASI PAYLAŞILDI
Vali Kök, Kerbela’nın insanlığa bıraktığı en önemli mirasın adalet, merhamet, kardeşlik, birlik ve dayanışma olduğunu belirterek,
Nevşehir’de Muharrem Ayı Lokması Paylaşıldı: Bakanlar ve Protokol Cemevinde Bir Araya Geldi
Nevşehir’de Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı programı, devlet protokolünün geniş katılımıyla gerçekleştirildi. Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde düzenlenen programa İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in yanı sıra çok sayıda siyasi ve bürokrat katıldı.
Nevşehir Valiliği tarafından yapılan açıklamaya göre, programa Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’un yanı sıra AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Belgin Uygur, MHP Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Yıldırım, MHP Grup Başkan Vekili ve Nevşehir Milletvekili Prof. Dr. Filiz Kılıç ile AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün de iştirak etti.
Programda konuşan Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, Muharrem ayının sabır, teslimiyet, paylaşma ve kardeşlik duygularının en yoğun şekilde yaşandığı müstesna bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekti.
Vali Kök, Kerbela’nın insanlığa bıraktığı en önemli mirasın adalet, merhamet, kardeşlik, birlik ve dayanışma olduğunu belirterek,
“Toplumsal huzur ve beraberliğimizin güçlenmesi, farklılıklarımızı bir zenginlik olarak görerek ortak değerler etrafında kenetlenmemizle mümkündür. Bugün aynı sofranın etrafında buluşmamız, aynı lokmayı paylaşmamız ve aynı dualarda bir araya gelmemiz de bu birlik ve kardeşlik ruhunun en güzel tezahürlerindendir.” ifadelerini kullandı.
Bakanların programa katılımının anlamlı birlikteliğe ayrı bir değer kattığını vurgulayan Kök, ortak değerler ve kardeşlik ikliminin güçlenmesine önemli katkılar sunduğunu dile getirdi.
Konuşmasının sonunda Hz. Hüseyin ve Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle andıklarını belirten Vali Hüseyin Kök, Muharrem ayının ülkeye, millete ve tüm insanlığa barış, huzur, kardeşlik ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Vali Kök ayrıca, MHP Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli’nin liderliğinde inşa edilen Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde bu anlamlı programın düzenlenmesine katkı sunan Türkiye Uzlaşı ve Toplumsal Kalkınma Vakfı yöneticilerine, bakanlara ve tüm katılımcılara teşekkür etti.
Vali Kök, Kerbela’nın insanlığa bıraktığı en önemli mirasın adalet, merhamet, kardeşlik, birlik ve dayanışma olduğunu belirterek,
Nevşehir’de Muharrem Ayı Lokması Paylaşıldı: Bakanlar ve Protokol Cemevinde Bir Araya Geldi
Nevşehir’de Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı programı, devlet protokolünün geniş katılımıyla gerçekleştirildi. Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde düzenlenen programa İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in yanı sıra çok sayıda siyasi ve bürokrat katıldı.
Nevşehir Valiliği tarafından yapılan açıklamaya göre, programa Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’un yanı sıra AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Belgin Uygur, MHP Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Yıldırım, MHP Grup Başkan Vekili ve Nevşehir Milletvekili Prof. Dr. Filiz Kılıç ile AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün de iştirak etti.
Programda konuşan Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, Muharrem ayının sabır, teslimiyet, paylaşma ve kardeşlik duygularının en yoğun şekilde yaşandığı müstesna bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekti.
Vali Kök, Kerbela’nın insanlığa bıraktığı en önemli mirasın adalet, merhamet, kardeşlik, birlik ve dayanışma olduğunu belirterek,
“Toplumsal huzur ve beraberliğimizin güçlenmesi, farklılıklarımızı bir zenginlik olarak görerek ortak değerler etrafında kenetlenmemizle mümkündür. Bugün aynı sofranın etrafında buluşmamız, aynı lokmayı paylaşmamız ve aynı dualarda bir araya gelmemiz de bu birlik ve kardeşlik ruhunun en güzel tezahürlerindendir.” ifadelerini kullandı.
Bakanların programa katılımının anlamlı birlikteliğe ayrı bir değer kattığını vurgulayan Kök, ortak değerler ve kardeşlik ikliminin güçlenmesine önemli katkılar sunduğunu dile getirdi.
Konuşmasının sonunda Hz. Hüseyin ve Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle andıklarını belirten Vali Hüseyin Kök, Muharrem ayının ülkeye, millete ve tüm insanlığa barış, huzur, kardeşlik ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Vali Kök ayrıca, MHP Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli’nin liderliğinde inşa edilen Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde bu anlamlı programın düzenlenmesine katkı sunan Türkiye Uzlaşı ve Toplumsal Kalkınma Vakfı yöneticilerine, bakanlara ve tüm katılımcılara teşekkür etti.
Nevşehir’de Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı programı, devlet protokolünün geniş katılımıyla gerçekleştirildi. Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde düzenlenen programa İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in yanı sıra çok sayıda siyasi ve bürokrat katıldı.
Nevşehir Valiliği tarafından yapılan açıklamaya göre, programa Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’un yanı sıra AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Belgin Uygur, MHP Genel Başkan Yardımcısı Yaşar Yıldırım, MHP Grup Başkan Vekili ve Nevşehir Milletvekili Prof. Dr. Filiz Kılıç ile AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün de iştirak etti.
Programda konuşan Nevşehir Valisi Hüseyin Kök, Muharrem ayının sabır, teslimiyet, paylaşma ve kardeşlik duygularının en yoğun şekilde yaşandığı müstesna bir zaman dilimi olduğuna dikkat çekti.
Vali Kök, Kerbela’nın insanlığa bıraktığı en önemli mirasın adalet, merhamet, kardeşlik, birlik ve dayanışma olduğunu belirterek,
“Toplumsal huzur ve beraberliğimizin güçlenmesi, farklılıklarımızı bir zenginlik olarak görerek ortak değerler etrafında kenetlenmemizle mümkündür. Bugün aynı sofranın etrafında buluşmamız, aynı lokmayı paylaşmamız ve aynı dualarda bir araya gelmemiz de bu birlik ve kardeşlik ruhunun en güzel tezahürlerindendir.” ifadelerini kullandı.
Bakanların programa katılımının anlamlı birlikteliğe ayrı bir değer kattığını vurgulayan Kök, ortak değerler ve kardeşlik ikliminin güçlenmesine önemli katkılar sunduğunu dile getirdi.
Konuşmasının sonunda Hz. Hüseyin ve Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle andıklarını belirten Vali Hüseyin Kök, Muharrem ayının ülkeye, millete ve tüm insanlığa barış, huzur, kardeşlik ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Vali Kök ayrıca, MHP Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli’nin liderliğinde inşa edilen Horasan Erenleri Dergâhı Cemevi’nde bu anlamlı programın düzenlenmesine katkı sunan Türkiye Uzlaşı ve Toplumsal Kalkınma Vakfı yöneticilerine, bakanlara ve tüm katılımcılara teşekkür etti.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

